luni, 16 martie 2015

Salata de post cu fasole rosie

A inceput si postul Pastelui de ceva timp, insa, anul acesta, abia acum urmeaza sa postez si eu prima reteta de post... Stimularea a venit din partea Laurei Adamache care, impreuna cu Pastai de Vanilie, a lansat un concurs de gatit. Tema data este cea pe care o gasiti la aceasta pagina ("Condimente delicioase pentru masa de Paste"): o reteta de post care sa necesite unul dintre amestecurile de condimente de la Pastai de Vanilie. Eu am mai comandat produse de la acestia si pot sa va spun ca sunt foarte incantata: varietate maxima (condimente pentru feluri principale cat si accesorii pentru dulciuri), livrare rapida si seriozitate. In plus, pentru fiecare produs cumparat, primesti un bonus pe care poti sa-l folosesti ca reducere la urmatoarele cumparaturi. 

M-am decis sa particip si eu cu o reteta de post absolut delicioasa, ca sa nu mai zic ca e si foarte sanatoase si satioasa, cu atatea proteine... Stiu ca, la acest concurs, se premiaza si fotografiile, insa ai mei nu au mai avut rabdare sa astepte pana sa pun salata pe masa si s-au repezit pe ea inca de cand eram in bucatarie, deci astea sunt singurele poze pe care am apucat sa le fac. :)

Ingrediente:
- 1 conserva naut, spalat si scurs
- 1 conserva fasole rosie, spalata si scursa
- 1 conserva boabe de porumb
- 4-5 rosii de la care am scos zeama si semintele, apoi taiate cubulete
- 2-3 avocado (copt, dar inca tare) taiati cubulete
- 4 fire ceapa verde (de aceasta data, am inlocuit cu o ceapa rosie, fiindca asta am avut), taiate fin
- jumatate de legatura patrunjel taiat fin
- 1-2 lamai
- piper si sare dupa gust
- 1 lingura otet de mere
- 2 linguri apa
- 4-5 linguri ulei de masline
- mix Pasta Sprinkle (il gasiti in magazinul Pastai de Vanilie) si contine cimbru, busuioc, oregano, savory, usturoi granule


Dupa ce ati spalat si ati scurs nautul, fasolea si porumbul, le amestecati intr-un bol mare de salata. Taiati rosiile cubulete dupa ce le-ati scos interiorul cu semintele. Trebuie neaparat sa faceti aceasta operatiune ca sa nu fie prea multa zeama in salata la final. Adaugati rosiile taiate si patrunjelul tocat in bol. Tocati si ceapa. Taiati avocado in cunulete si stoarceti o lamaie peste el ca sa nu se innegreasca. Adaugati restul de zeama in bolul de salata. Pentru dressing, adaugati peste condimentele uscate o lingura de otet de mere, 2 linguri de apa si vreo 4-5 de ulei de masline. Amestecati bine, impreuna cu niste sare, apoi turnati peste salata si amestecati. Mai intai mancati cu pofta o portie din aceasta salata... apoi stiu ca urmeaza sa terminati si restul castronului in 5 minute de gustoasa ce e!!! Pofta buna! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau este asteptat cu drag