miercuri, 17 martie 2010

Piure de broccoli cu spanac



Fetita mea, Maria, are preferinte neobisnuite pentru un copil: ii plac broccoli si spanacul. Asa ca mi-am zis, de ce nu i-as combina la o masa alimentele ei preferate? Sunt deosebit de sanatoase si aveti toate sansele ca piticul dvs sa nu va refuze masa, ba chiar sa deschida gurita mare pana termina tot din castronel. :)

INGREDIENTE:
spanac
broccoli
1 ou
1 lingurita smantana

Eu am pregatit piureul cu spanac congelat, in asteptarea sezonului spanacului proaspat. Folositi cam aceeasi cantitate de spanac si de broccoli, pe care le fierbeti separat cateva minute. Intre timp puneti la fiert si un ou proaspat, de preferat de tara. Dupa ce legumele au fiert, pasati-le. Daca varsta copilului dvs va permite, puteti zdrobi cu furculita galbenusul fiert tare si apoi sa-l adaugati in piureul de spanac si broccoli. Daca nu, puteti sa adaugati si galbenusul la amestecul de legume inainte sa le pasati. La sfarsit, adaugati o lingurita de smantana. In lipsa smantanei, puteti pune un pic de iaurt si o lingurita de ulei de masline, stiut fiind ca cei mici pana in 3 ani au nevoie de alimente grase pentru dezvoltarea creierului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau este asteptat cu drag