joi, 22 iulie 2010

La multi ani, Cosmin!!!


Acum cateva zile, am sarbatorit cei trei anisori ai baietelului meu, Cosmin. Noi suntem mari fani Disney, iar prietenul cel mai bun al lui Cosmin este... Mickey Mouse! :) Asa ca nu se putea sa-i serbam ziua de nastere fara ca tema petrecerii sa fie chiar Mickey...

Pentru copiii invitati, am pregatit niste sandvisuri speciale cu imaginea lui Mickey imprimata pe ele (avem un sandwich-maker minunat, care sigileaza feliile intre ele si astfel se pastreaza calde mai mult timp - multumiri matusicii Diona pentru fabulosul cadou!) umplute cu mancarea preferata a unui soricel ca Mickey, cascavalul - plus sunca de curcan, ca sa completam gustul),



cupcakes pufoase cu crema de ciocolata si confetti de zahar Mickey Mouse,


fursecuri fragede cu nuca de cocos si cu "semnatura" Mickey Mouse de la casa Disney,


si bineinteles ca nicio aniversare nu este completa fara tort... Pentru aniversarea lui Cosmin de anul acesta, am ales o cale mai simpla de decorare a tortului (dar la fel de spectaculoasa ca si decorul modelat), si anume am cumparat vafa imprimata cu imaginea iubitului soricel. Iata!


Iar aici, o felie de tort gustos! Mmm...


Sigur, voi publica toate aceste retete, iar daca voi veti vrea sa le incercati sa stiti ca nu dati gres - sunt delicioase!

Un comentariu:

  1. ma poti ajuta sa gasecs sau sa confectionez o forma cu capul lui Mikye, caut o asemenea forma de mult timp si nu gasesc.
    Multumesc.
    Ana

    RăspundețiȘtergere

Comentariul tau este asteptat cu drag