vineri, 4 iulie 2008

TORTURI SI PRAJITURI

Am o mare placere, si anume aceea de a pregati prajituri si torturi pentru cei din jur. Iata si cateva dintre cele mai noi creatii de-ale mele... De-acum voi incerca sa fotografiez cat mai multe din dulciurile pe care le pregatesc, pe care sa le postez pe blog.





Acesta este tortul aniversar pentru casatoria socrilor mei, pe care l-am facut anul trecut. Pentru ca mama-soacra are diabet, am folosit fructoza la prepararea lui. Pentru imaginea din centru, am decupat fotografii de-ale socrilor facute la cununia noastra civila si le-am asezat pe o bucatica de folie de aluminiu. A avut succes... :)


Acesta este tortul pentru Anul Nou 2008. Este cu blat de nuca, iar stelutele sunt din ciocolata alba. Pentru stelutele din ciocolata neagra, am folosit un sablon facut de mine.


Tortul de mai sus a fost o surpriza de ziua sotului meu, tot in 2008. L-am asamblat intr-o cutie de camasa, asezat pe foi de copt. In seara dinainte, am asezat cutia pe masa si i-am spus ca este cadoul de ziua lui, din partea mea. Ii mai daruisem camasi cu diverse ocazii, fiindca el poarta asa ceva zilnic, asa ca se astepta la o camasa, pur si simplu. I-au trebuit vreo doua secunde sa-si dea seama ce se intampla si ar fi trebuit sa surprind cu o camera expresia de pe chipul lui! Priceless! :) S-a amuzat foarte tare!



Aceasta este o rulada cu branza dulce si kiwi (iata si o sectiune). Am facut-o cand am vrut doar sa-mi testez capacitatea de a modela flori din pasta de lapte praf, si chiar am fost multumita, ca incepatoare... Trandafiri si cale.



Tortul acesta este un tort usor, racoritor, de vara,cu capsuni. Este glazurat cu ciocolata si ornat cu petale de trandafiri glasate. L-am pregatit pentru sarbatoarea Inaltarii Domnului de anul acesta.



Ziua de nastere a socrului meu este pe 20 iunie, asa ca anul acesta, de ziua lui, i-am pregatit un tort cu tema estivala. Sezlongul este din ciocolata alba, iar nisipul este zahar brun. Scoicile sunt ciocolata belgiana - mmm, delicioasa! :)





Acest tort a fost cu blat de bezea, preferatul cumnatei mele. Broscoiul fermecat simbolizeaza pe Fat-Frumos pe care ea inca il asteapta. Sper ca acest tort sa anunte ceva bun in viata ei... ;)





Acest tort reprezinta ceitrei ani de casnicie impliniti de curand si a fost cadoul meu pentru sot. Am vrut sa fie ceva racoros si aromat, asa ca pentru fiecare etaj al tortului am folosit un fel de fructe: mandarine, capsuni si kiwi. Blatul de jos este cu iaurt, celelalte doua sunt tip pandispan, toate inveliste in crema de ciocolata alba. Cred, totusi, ca aceasta din urma se potrivea mai bine unui tort cu blatul si crema de ciocolata neagra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau este asteptat cu drag