luni, 31 mai 2010

Salam de biscuiti


Un desert ce poarta aroma copilariei noastre si un preferat al meu pe timpul postului... desi varianta pe care o voi impartasi acum cu voi nu este cea de post. :)

INGREDIENTE:
400g biscuiti populari (eu am folosit Petit Beurre)
2 lingurite miere
3 linguri pline de cacao
3 linguri zahar/fructoza
300ml lapte
esenta de rom
1 lingura de unt
folie alimentara pentru invelit salamul

Se zdrobesc biscuitii (eu am folosit robotul) iar pe unii i-am rupt bucati mici cu mana. Se adauga cele 3 linguri de zahar/fructoza, cacao si mierea.

Laptele se incalzeste pana la fierbere impreuna esenta de rom si untul. Amestecam incet pana la omogenizare fara sa lasam sa clocoteasca. Cand s-a racit putin, se torna peste amestecul de biscuiti .

Dupa ce am omogenizat bine, punem compozitia in forma de sul in folie alimentara sau o punga transparenta si rulam. Se lasa la frigider de seara pana dimineata, dar, daca nu aveti rabdare, il puteti pune la congelator pentru cateva ore. Pofta buna! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau este asteptat cu drag