vineri, 13 februarie 2015

Cum sa organizezi jucariile din baia copiilor (How To Organize the Toys In the Children's Bathroom)


  Copiii mei s-ar balaci in cada cat e ziua de lunga... Desigur, asta nu se poate, insa, atat cat apuca sa stea acolo, se distreaza cat se poate de bine. Vorbesc, bineinteles, despre jucariile de plastic pe care orice parinte de copii mici le are in baie.    
My children love taking baths! Of course, I had to bring in some plastic toys to make the experience even more enjoyable.


Pana la un moment dat, tineam jucariile in niste sacose agatate in baie si le rasturnam in cada doar cand erau si copiii acolo. In timp, insa, mi-am dat seama ca nu e o solutie buna fiindca apa scursa de pe jucarii se aduna pe fundul sacosei si facea ca jucariile sa nu fie in cea mai buna stare la urmatoarea folosire. Asa ca, iata ce idee practica am aplicat: o galerie de dus extensibila de care am prins cateva cosulete de plastic cumparate de la Auchan. Cosuletele sunt agatate de carligele care vin odata cu galeria de dus, iar pozitionarea lor (sprijinite de partea de sus a cazii) ajuta la scurgerea apei din ele, dat fiind ca au acele gaurele... Gasiti cosulete in orice culoare doriti; eu am luat unele bleu, in ton cu culorile faiantei. Totul a fost foarte ieftin si este bucuria copiilor! Cu vreo 30 lei, puteti realiza acest proiect in mai putin de 5 minute, dar veti fi foarte incantati de rezultate! Acum, nu mai e nevoie sa strang jucariile dupa fiecare balaceala, iar sala de baie arata mult mai bine decat cu pungute agatate pe te miri unde... Voi ce solutii ati aplicat pentru a organiza jucariile de baie ale copiilor? :)

 
Until recently, I used to keep those toys in bags hung in the bathroom, but water gathered at the bottom of the bags making the toys less hygienic. So, here was my solution to that problem: I bought a shower curtain rod and hung 5 plastic baskets on its hooks. Now, the bathroom looks more elegant and the children love to play with their toys. It was cheap but made such a difference! And it took less than 5 minutes to put together... What solutions have you applied for your bathroom toys?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul tau este asteptat cu drag